Richting Zuid en op de plaats rust

30 juni 2022 - Gairloch, Verenigd Koninkrijk

Gisteravond echt vroeg naar bed gegaan maar slapen ging niet echt. Het was niet eens zo koud maar het lukte me maar niet om warm te worden. Ik wijt het maar aan de verkoudheid.

Ja, het is echt een verkoudheid. Ik had voor de zekerheid een thuistest meegenomen en die was hartstikke negatief. Maar lastig is het wel, verkouden.

Deze camping was het niet voor mij dus toch in de loop van de ochtend mar weer opgebroken en verder. Richting Ullapool, een grotere plaats waar ze vast ook een supermarkt hebben. En ja, dat lukte! Even weer wat dingen ingeslagen want uit eten was er nog niet van gekomen en bij de campings tot nu toe ook nog geen geluk gehad.

Maar....daar komt verandering in. Ik vond een camping waar op 100 meter afstand een pub, een fish & chips zaak en een supermarktje zit. En ik heb hier wifi op de plek! En de prijs valt me ook heel erg mee. Omdat ik er een beetje klaar mee ben om die tent steeds weer op te zetten met dat verkouden gezicht besloot ik hier maar een paar dagen te blijven. Dus....ff rust.... ik heb per slot van rekening ook vakantie!

Intussen was de route hier naartoe weer een geweldige! Iets meer tweebaans wegen gelukkig. Rijdt toch iets relaxter. En onderweg nog een attractie bezocht: Corgieshalloch Gorge. Prachtige soort van canyon met een mooie waterval. Ongeveer een uurtje gewandeld en even gekletst met wat andere toeristen. Leuk hoor!

En nu slinger ik mijn gaspitje maar eens weer aan om fritata te maken. Heul Schots🤣 Of ik ga vandaag fish & chips halen.... hmmm keuzes keuzes...

1. Jessica:
    30 juni 2022
    Eet smakelijk, hoop dat je je gauw weer beter voelt. 😘
  2. Grietje Tangenberg:
    1 juli 2022