Off grid

28 juni 2022 - Oldshoremore, Verenigd Koninkrijk

Om 7 uur fris en fruitig wakker en meteen maar gedouched en alles weer opgepakt. Het hek van de camping zat zelfs nog dicht toen ik wilde vertrekken. Gelukkig kon ik dat zelf oplossen.

Ik trok verder door het noorden richting het westen van Schotland. En wat was het weer een prachtige route! Al snel werd de weg een éénbaansweg. Ja  je leest het goed. Een éénbaansweg met om de paar honderd meter een inham om elkaar te passeren. Interessant hoor! Je moet wel blijven opletten. 😁

Mijn bestemming was Smoo Cave, 86 mijl en ruim 2 uur rijden. Onderweg nog even een paar boodschappen bij Tesco. Gelukkig hadden ze er ook wc's en koffie. Altijd een goed idee.

Smoo Cave bleek een hele grote grot te zijn aan zee, al een paar duizend jaar in gebruik. Mooi om te zien! Wel veel treden naar beneden (en dus ook weer omhoog) maar wel de moeite waard!

Het was nog geen 13 uur toen ik daar weer vertrok. Nog net te vroeg om een kampeerplek te zoeken. Dan nog maar een stuk doorrijden.

Via een app vond ik een plek waar je kon wildkamperen. Helaas geen grasveld, dus leuk voor campers maar niet voor mij. Maar....een paar minuten verder was wel een plek. Het paadje er naartoe werd wel steeds smaller....spannend!

Maar uiteindelijk kwam ik aan op Sheigra beach. Een officiële wildkampeerplek. Zonder faciliteiten dus.... Dus ook geen internet en andere verbindingen. 🙄

Ik rij straks nog maar even een stukje terug voor 4g. Dat jullie niet ongerust worden...😅

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jessica:
    28 juni 2022
    Volgens mij, heb je het wel naar je zin😉
  2. Grietje Tangenberg:
    29 juni 2022
    Lukt best ja😊
  3. Yvonne:
    7 juli 2022
    Leuk om je verhalen te lezen. Wat is het mooi daar en best spannend om dit alleen te doen, superstoer hoor!
  4. Grietje Tangenberg:
    7 juli 2022
    Het is idd heel erg mooi. En stoer? Tsja..