North Coast 500

26 juni 2022 - Kirkwall, Verenigd Koninkrijk

Na een goede nachtrust was het dipje vanmorgen weer over. Tent opgebroken en begonnen aan het volgende deel van het avontuur: de North Coast 500, de Schotse Route 66.

En wat een geweldige route. Nu al! Ik heb de hele dag in de auto gezeten en met grote ogen en met open mond zitten kijken. Vond ik het landschap in de Lowlands al mooi, de Highlands overtreffen dat ruimschoots. De naam van de route zegt het al: je rijdt vooral langs de kust. Volgens mensen die de route al eens reden is de oostkust het minst mooie stuk. Moet het nog mooier worden dan dit dan? Hoe dan?

Ik reed helemaal naar het noorden vandaag waar ik op het noordelijkste puntje van Schotland heb gestaan: bij Duncansby Head. Heel erg winderig en een beetje fris maar verschrikkelijk de moeite waard.

Afijn, kijk de foto's maar. Hoewel die niet kunnen weergeven hoe mooi het in het echt is, krijg je wel een idee.

Ik heb een kampeerplek vlakbij Duncansby head. Met een geweldig uitzicht. Of ik morgen nog een tent heb gaan we zien want manman wat een wind!

1. Karin:
    26 juni 2022
    Wauw! Wat een prachtig landschap! (En fijn dat dipje voorbij is)😉😎
  2. Grietje Tangenberg:
    26 juni 2022
    Ja mooi hè. Echt genieten....
  3. Jessica:
    Geniet van de omgeving 😉
  4. Grietje Tangenberg:
    Komt goed😘
  5. Mariëlle:
    26 juni 2022
    Ziet er prachtig uit. Mooi hè daar! Ik krijg heimwee als ik het allemaal weer zie. Gelukkig is er weer een update na de dip. Geniet ervan♥️
  6. Grietje Tangenberg:
    26 juni 2022
    Tuurlijk is er een update na de dip. Dips duren niet zo lang in zo'n prachtige omgeving 😊
  7. Mariëlle:
    26 juni 2022
    Ik bedoelde eigenlijk een up na de dip 🤣Autocorrectie🙊
  8. Grietje Tangenberg:
    🤣🤣
  9. Henk:
    27 juni 2022
    Inderdaad erg mooi daar. Geniet ervan, maar dat doe je al met volle teugen lees ik.
  10. Grietje Tangenberg:
    Yep😁
  11. Collin:
    27 juni 2022
    Nou ja wat een mooie plek. Hoe kom je er op hahaha. Geniet er van.
  12. Grietje Tangenberg:
    27 juni 2022
    Hahaha soms krijg je wel eens goede tips....heel erg goede tips zelfs. Dat links rijden was ook een hele goede tip! 😁