Geen monster 😪

4 juli 2022 - Moffat, Verenigd Koninkrijk

Tsja...als je er dan bent dan doe je het toch hè? De echte toerist uithangen. Keurig een vaartochtje geboekt op het Loch Ness. Net als een bus vol Italianen, een bus vol Amerikanen en nog wat Nederlanders. Best een leuke uitleg op de boot. Over het meer, de Jacobieten, de omgeving en het monster Beetje jammer dat iedereen er gewoon doorheen zat te kletsen waardoor ik de helft niet heb verstaan.

Dus....snel weg van hier! Tent was kletsnat meegekomen...alweer...maar dat zie ik op de volgende camping wel weer. Verder richting het zuiden vandaag.

Volgens mijn "netter Deutsche nachbar" van een paar dagen geleden was Glencoe ook erg de moeite waard. Dat ligt redelijk op de route, dat komt goed uit.

En de man had groot gelijk! Poeh...wat een prachtig stukje weer! Zo langzamerhand weer voornamelijk tweebaansweg en na Glencoe zelfs weer stukken vierbaans! Wel heel erg druk vergeleken met het Noorden.

Omdat het maar bleef regenen en de vooruitzichten ook niet super zijn besloot ik door te rijden totdat ik op een redelijke afstand van Hull zou zijn. Daar dan een camping zoeken voor 2 dagen en morgen daar de omgeving nog wat verkennen. Dan hoef ik nog maar 1x de tent op te zetten. En af te breken. Want eerlijk is eerlijk: dat is me wel een beetje tegengevallen: de tent. Hij is eigenlijk toch net iets te groot om 10x in 2 weken op te zetten en weer af te breken. Daar ga ik dus nog maar iets anders op verzinnen voor een volgende keer. Hij is wel fijn ruim hoor. Vooral met regen ideaal. Als ik dan die mensen met hun puptentjes zie hannessen dan prijs ik mezelf gelukkig! Ik zit riant binnen. Beentjes op een krukje. Drankje erbij op een ander tafeltje: wie doet me wat!

Morgen nog 1 dagje Schotland en dan is het alweer voorbij. 😪 Ik ga morgen dus nog maar even met volle teugen genieten!

1. Mariëlle:
    4 juli 2022
    Geniet van je laatste dagje in het prachtige Schotland 😘
  2. Grietje Tangenberg:
    5 juli 2022
    😘😘
  3. Yvonne:
    7 juli 2022
    Hoezo geen monster...die foto linksonder...daar zie ik toch echt een schaduw in het water!!🦕
  4. Grietje Tangenberg:
    7 juli 2022