Nog één dagje relaxen

5 juli 2022 - Moffat, Verenigd Koninkrijk

Lekker uitgeslapen vanmorgen. En daarna fijn wat omgelummeld. Ik zit hier op loopafstand van het centrum van het plaatsje Moffat met leuke winkeltjes en koffietentjes.

Dat heb ik op mijn gemak verkend. Paar laatste boodschapjes, heerlijk kopje koffie en daarna ben ik lekker buiten de tent gaan zitten. De zon kwam er zelfs door en ik ben nog wat verkleurd ook! Ik hoop dat het weer even zo blijft, dan krijg ik de tent droog mee morgen.

Er zit ook een supermarkt vlakbij. Ik ga morgen op de ferry wel uit eten, vandaag nog lekker zelf knutselen. En....nog een flesje whiskey mee. Als je hier dan toch bent!

Echt goedkoper is het hier niet dan in Nederland. Maar het gaat om het idee hè.

Morgen het laatste stukje Schotland en dan door naar Hull. Morgenavond de boot terug naar Rotterdam en dan zit het er op 😪

Die tweeënhalve week zijn omgevlogen! Ik had me er op verheugd en het is geworden wat ik er van had verwacht. Mede dankzij deze blog heb ik me geen moment echt alleen gevoeld omdat jullie zo gezellig met mee meereisden.😊

En ook al was ik alleen, eenzaam heb ik me niet gevoeld. Nou ja, 99% van de tijd dan😁

Het was mijn eerste keer in Schotland maar zeker niet de laatste keer!

1. Karin:
    5 juli 2022
    Fijne laatste dag nog en goede reis terug! Heb genoten van je verhalen!😃
  2. Grietje Tangenberg:
    5 juli 2022
    Fijn! Ik zie je donderdag weer!😘
  3. Mariëlle:
    5 juli 2022
    Geniet van je laatste avondje in de tent.
    Goede reis morgen en tot snel.
    Liefs en een dikke 😘
  4. Grietje Tangenberg:
    Dankjewel. Ik geniet....
  5. Henk:
    5 juli 2022
    Heb het nog effe leuk met jezelf en geniet ervan, maar twijfel ik niet aan. Fijne terugreis
  6. Grietje Tangenberg:
    Dankjewel😘
  7. Trijntje Hummel:
    5 juli 2022
    Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt. Binnenkort afspreken voor een live verslag? 😘 save journey home!
  8. Grietje Tangenberg:
    5 juli 2022
    Gezellig! Doen we.... En dankjewel.
  9. Jessica:
    6 juli 2022
    Fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Leuke verhalen van je gelezen. Goeie reis terug 😘
  10. Yvonne:
    7 juli 2022
    Leuk om je reisverhaal te lezen!
    Heb je nog shepardspie geprobeerd of Haggish? Daar ben ik nog wel benieuwd naar!
    Voor nu...
    Goede reis terug en dan lekker nagenieten!
    🥃
  11. Grietje Tangenberg:
    7 juli 2022
    De pie is gelukt. Aardig, maar geen topper. Haggis heb ik me niet aan gewaagd. Heel eerlijk was er in het Noorden ook niet veel gelegenheid om uit eten te gaan. Blij met mijn gaspitje!